У 2017-2018 н.р. педагогічний колектив та адміністрація школи працювали відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Указів Президента України, рішень Уряду України, органів управління всіх рівнів з питань освіти і виховання, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, а також Статуту школи, дотримувалися норм Конвенції про права дитини.

Мета та завдання колективу обумовлені проблемною темою школи "Удосконалення форм і методів навчання і виховання на засадах здоров'язберігаючих технологій, які спрямовані на розвиток життєвих компетенцій у сучасному світі "

На виконання ст.53 Конституції України, ст.35 Закону України "Про освіту", ст.6 Закону України "Про загальну середню освіту", постанови КМУ від 13.09.2017 р. №684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів», наказу МОН України від 27.08.2018 №938 "Про затвердження форми звітності про кількість дітей шкільного віку та інструкції щодо її заповнення" було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного та дошкільного віку, які проживають у мікрорайоні закладу.

Кількість дітей за територією обслуговування в 2013-2014 н.р. 227
Кількість дітей за територією обслуговування в 2014-2015 н.р. 227
Кількість дітей за територією обслуговування в 2015-2016 н.р. 231
Кількість дітей за територією обслуговування в 2016-2017 н.р. 275
Кількість дітей за територією обслуговування в 2017-2018 н.р 278
Кількість дітей за територією обслуговування в 2018-2019 н.р. 289

Не всі випускники 9-ого та 11-го класів 2017-2018 н.р. працевлаштовані, про що свідчать результати наведених нижче таблиць:

Клас Випущено 10 клас ПТНЗ ВНЗ І-ІІ рівня акредитації ВНЗ ІІІ-ІV рівня акредитації Працюють
9 клас 23 19 1 6 - -
11 клас 17 - 3 - 5 -

Працевлаштування випускників 11-го класу

№з/п 2014-2015н.р. 2015-2016н.р. 2016-2017н.р. 2017-2018 н.р.
чол. % чол. % чол. % чол. %
1 Усього випускників 23 100 22 100 22 100 17 100
2 Вступили до ВНЗ 7 30 7 32 2 9 5 29
Із них: 1 6
бюджетна форма 7 30 5 23 2 9 4 23
контрактна форма 0 0 2 9 5 29
педагогічні навчальні заклади 3 13 2 9 1 4,5 3 17
3 Вступили до середніх професійних навчальних закладів 11 48 8 36 12 55 3 17
Із них: - -
бюджетна форма 10 43 8 36 12 55 - -
контрактна форма 1 4 0 0 0 0 -
педагогічні навчальні заклади 1 4 0 0 0 0 - -
4 Працюють - -
5 Служать в армії - -
6 Не працюють і не вчаться 5 22 7 32 8 36 9 53

Отримання базової загальної освіти випускниками 9-х класів

№з/п Навчальний рік Усього випускників Кількість випускників 9-х класів, які:
продовжують навчання в ЗНЗ в інших школах, ліцеях професійних ліцеях коледжах технікумах
1 2013-2014 22 18 0 2 2 2
2 2014-2015 18 11 0 3 1 3
3 2015-2016 17 13 0 2 0 2
4 2016-2017 17 14 0 5 3 0
5 2017-2018 23 16 0 1 6 0

Кадрове забезпечення

У 2017-2018 навчальному році в школі працювало 37 учителів, в тому числі директор, заступник директора з навчально-виховної роботи, заступник директора з виховної роботи, два вихователі ГПД, один педагог-організатор, один практичний психолог, один соціальний педагог.

92 % працівників мають вищу освіту. Протягом року навчальний заклад був забезпечений кадрами, проте у філії Біловізької ЗОШ І-ІІІ ст. не було вчителя англійської мови.

У закладі працювало:

· учителів - 37 осіб;

· обслуговуючий персонал – 18 осіб.

Педагогічні працівники мають:

а) кваліфікаційні категорії:

· "спеціаліст вищої категорії" - 14 осіб;

· "спеціаліст І категорії" – 6 осіб;

· "спеціаліст ІІ категорії" – 8 особи;

· "спеціаліст" – 8 осіб.

б) педагогічні звання:

- "старший вчитель" – 9 осіб.

У закладі протягом 2016-2017 року працювало:

· педагогів пенсійного віку – 4 особи;

· технічних працівників пенсійного віку – 0 осіб.

Таким чином, якісний склад педагогічного колективу школи на кінець навчального року становив:

Педагогічне звання, кваліфікація Кількість %
"Старший учитель" 9 22
Вища категорія 14 39
І категорія 6 17
ІІ категорія 8 8
Спеціаліст 8 36
Усього: 45 100

Виховна робота

У 2017-2018 навчальному році виховна робота в школі була спрямована на вирішення районної виховної проблеми: "Самореалізація особистості учня в навчально-виховній діяльності та роль особистості вчителя та класного керівника у формуванні творчого, працездатного колективу учнів", на виконання Закону України "Про освіту", Законів України "Про дорожній рух", "Про пожежну безпеку", "Про охорону здоров’я", Закону України "Про охорону дитинства", Закону України "про запобігання захворюванню на синдром набутого імунодефіциту та соціальний захист населення", Комплексної програми профілактики запобігання поширенню алкоголізму, наркоманії, токсикоманії та СНІДУ серед населення, Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини, Рокитнівщини на 2008-2020 рр., Концепції національного виховання. У зв’язку з цим педагогічний колектив школи вирішував таку виховну проблему: "Створення умов для формування соціальної компетентності та самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учня ".

Реалізація основних завдань і принципів громадянського виховання здійснювалася в ряді пріорітетних напрямків:

· Ціннісне ставлення до себе;

· Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини;

· Ціннісне ставлення до праці;

· Ціннісне ставлення до природи;

· Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

· Ціннісне ставлення особистості до історичних, культурних, духовних надбань рідного краю;

· Ціннісне ставлення до мистецтва.

Заступником директора школи з виховної роботи Павлушенко Оксаною Володимирівною та психологом школи Мельник Н.Г. проведено моніторингові дослідження щодо рівня вихованості учнів.

Педагогом організатором школи Кулакевич О.А. постійно, відповідно до плану роботи школи, організовувалися конкурси, тематичні заходи та вівся рейтинг участі класів у загальношкільних заходах у 2017-2018 навчальному році.

Протягом 2017-2018 навчального року проводилася дієва робота з батьками:

· 1 раз на семестр проходили загальношкільні батьківські збори із залученням фахівців: психолога, медпрацівників;

· 4 рази на рік по класах проведено тематичні батьківські збори;

Першочерговими завданнями роботи школи з батьками повинні стати:

1. Пропаганда педагогічних знань, що зумовлять підвищення педагогічної грамотності батьків;

2. Допомога батькам в оволодінні системою вмінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома;

3. Упровадження форм роботи із сім’єю, які сприятимуть гуманізації взаємовідносин "педагоги - батьки – учні". Батьки й учителі повинні стати партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.

Безпека життєдіяльності та запобігання дитячого травматизму

З учнями школи перед та після канікул проводився цільовий інструктаж і фіксувався в журналах реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності в кожному кабінеті, майстерні, спортзалі.

Перед осінніми, зимовими, весняними, літніми канікулами проводились єдині уроки з безпеки життєдіяльності учнів, на яких записувалися пам’ятки, які вклеєні до щоденників учнів, робилися записи в зошитах із запобігання дитячого травматизму та записи в класних журналах на сторінці "Бесіди щодо запобігання дитячого травматизму". З пам’ятками на канікули ознайомлювалися батьки учнів.

Кожним учителем-предметником проводився інструктаж перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, зміною видів діяльності на уроках праці, фізкультури, про що робилися відповідні записи в класних журналах.

Своєчасно проводилися цільові інструктажі з дітьми перед виїздом за межі школи: екскурсії, спортивні змагання, олімпіади – і фіксувалися в журналі інструктажу учнів з техніки безпеки під час трудової підготовки при проведенні позакласних заходів.

Класні керівники 1-11 класів щотижня проводили профілактичні бесіди щодо запобігання дитячого травматизму.

Протягом року проводилися профілактичні бесіди шкільної медсестри Козаченко О.І. з профілактики дитячого травматизму та попередження негативних явищ в учнівському середовищі.

Класні керівники проводили додаткові профілактичні бесіди з учнями про заборону тютюнопаління на території школи та вплив тютюну на організм людини.

Протягом навчального року в школі випадків травмування не було.

Достатньо успішну роботу з охорони здоров’я, життя дітей проводили класні керівники: Смик Л.Г., Смик Л.В., Галянт Н.Ф., Ражик Г.П., Кушнір.М.М.

Підсумки вивчення предмета "Захист Вітчизни" та

військово-патріотичне виховання

Допризовна підготовка юнаків і військово-патріотичне виховання в школі організовується та проводиться на підставі:

· Конституції України;

· Закону України "Про Збройні сили України";

· Закону України "Про загальний військовий обов’язок і військову службу";

· Національної програми патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства;

· Закону України "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді України";

· Програми допризовної підготовки юнаків;

· Програми військово-патріотичного виховання Біловізької ЗОШ І-ІІІ ст.;

· Наказів і рекомендацій військового комісаріату, Рокитнівського відділу освіти.

У ході допризовної підготовки учні школи набувають військових знань і практичних навичок в обсязі, необхідному для успішного засвоєння програми бойової підготовки. У 2017-2018 н.р. у процесі виконання програми "Захисту Вітчизни" учні засвоїли основні вимоги військової присяги, статутів Збройних Сил. Одержали знання про озброєння і військову техніку, набули військових знань, умінь і практичних навичок в обсязі підготовки молодого солдата, вивчили основи цивільної оборони і набули навичок захисту від зброї масової поразки. Пройшли 3-денні військово-польові збори з виконанням бойових стрільб. Одноденні бойові стрільби було відпрацьовано на Тучинському полігоні Рівненської області. Програму з курсу «Захист Вітчизни» було виконано.

На уроках, у позакласній, позашкільній роботі учням постійно пояснювалася внутрішня й зовнішня політика України, зміцнення обороноздатності нашої країни. Протягом навчального року з учнями школи проводилися тематичні бесіди, лекції, диспути, доповіді, теоретичні конференції та збори з питань знаменних дат і подій у житті України та її Збройних Сил. До Дня Перемоги, Дня заснування Збройних Сил проводилися уроки миру та мужності, зустрічі з ветеранами війни, воїнами-афганцями, учасниками АТО. Щорічно у школі організовується військово-патріотична гра "Зірниця". Цього року переможцями гри "Зірниця" стали учні 10-11 класів на чолі із класними керівниками Пацюкевич Т.Ф., Кушнір М.М.

Цивільний захист

На виконання Закону України "Про цивільну оборону України", Постанов Кабінету Міністрів України з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, Єдиної державної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, плану підготовки цивільної оборони на 2017 р. у Біловізькій ЗОШ І-ІІІ ст. проводилася відповідна робота.

Основні завдання щодо підготовки цивільного захисту на 2017 р. школою в цілому виконані.

У школі у серпні місяці відбувається контрольна перевірка реалізації заходів державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, цивільного захисту, стану організації роботи з питань пожежної безпеки, готовності школи з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

Проводилося навчання керівного, особового складу невоєнізованих формувань, працівників школи відповідно до Типової програми навчання працівників навчальних закладів у галузі. Періодично проходять навчання із ЦЗ директор школи Кайданович Т.Я., завгосп школи Кирильчук М.В., вчитель основ здоров’я Лопуга Т.О.

Згідно з планом показового Дня ЦЗ проведено 5 травня 2018 року теоретичні та практичні заняття з учнями 2-11 класів школи.

Умілі навички показали старшокласники з питань надання першої медичної допомоги. На відкритих уроках, в естафетах, вікторинах, випуску газет, листівок, практичних діях санпостів взяли участь 198 дітей.

Проведення евакуації показало здатність колективу швидко й організовано вивести дітей з приміщення школи. Організованість і спритність показали учні 4 класу, класний керівник Ражик Г.П., учні 9 класу, класний керівник Лопуга Т.О.

Навчання учнів проходить за програмами "Основи здоров’я", "Основи безпеки життєдіяльності", "Захист Вітчизни".

У школі поновлені куточки ЦЗ, "Основи здоров’я" та основи безпеки життєдіяльності".

Створення умов для забезпечення психічного та фізичного здоров’я учнів та педагогів

Ураховуючи пріоритетні напрямки діяльності соціально- психологічної служби в 2017-2018 н.р., практичний психолог Мельник Н.Г., соціальний педагог Герасимчук Л.В. проводили діагностичну, профілактичну, просвітницьку, корекційно-відновлювальну, розвивальну, консультаційну роботу.

Дітям, у яких виникли труднощі в процесі соціалізації й адаптації, надавалася консультаційна допомога, проводилися корекційно-розвивальні заняття з урахуванням особистих відмінностей. Заняття сприяли формуванню позитивного емоційного стану, розвитку здібностей, допомагали оволодіти необхідними поведінковими формами, що сприяло кращому входженню в нові умови. Постійно проводилася робота з батьками (бесіди, лекторії).

Протягом року проводилася діагностична робота з вивчення впливу негативних факторів навчального середовища і визначення валеологічних шляхів корекції. Передбачалися заходи щодо корекції факторів негативного впливу учнівського середовища на формування здоров’я дитини:

· залучення учнів до роботи в шкільних гуртках;

· рейд-огляд школи, медичний огляд, бесіди з профілактики та пропаганди здорового способу життя;

· тижні і місячники з попередження травматизму і формування навичок здорового способу життя;

· зустрічі з лікарями- спеціалістами та працівниками правоохоронних органів;

· проведення спортивних змагань (волейбол, футбол);

· проведення анкетування з метою виявлення чинників, які впливають на формування навичок здорового способу життя;

· проведення фізкультхвилинок на уроках, рухливих ігор на перервах;

· випуск стіннівок, газет, плакатів, малюнків учнями школи під час проведення тематичних днів, тижнів, місячників з попередження дитячого травматизму та формування навичок здорового способу життя;

· робота учнівського самоврядування щодо залучення учнів школи до зменшення факторів негативного впливу на здоров’я учнів.

У результаті проведених заходів спостерігаються позитивні зміни в поведінці й діяльності учнів, психологічному кліматі в учнівському середовищі, покращується міжособистісна взаємодія серед усіх учасників навчально-виховного процесу.

Профілактичне медичне обстеження

У жовтні 2017 року було проведено медичний огляд учнів школи. Із 249 учнів здоровими, без патологічних показників було 108 дітей.

Медичний огляд визначив дітей за групами для занять з фізичного виховання.

Протягом навчального року учні школи були забезпечені засобами невідкладної першої допомоги. Травмувань, які б спричинили довготривалу хворобу, не було. Усі учні за графіком, без відмов, пройшли вікові обстеження, щеплення, здали аналізи.

Усі учні призовного віку вчасно пройшли медичну комісію при військовому комісаріаті та одержали приписне свідоцтво.

Охорона праці

З метою створення безпечних умов роботи та охорони праці було здійснено: перевірку електричного обладнання на заземлення. Розроблені функціональні обов’язки з питань охорони праці для всіх категорій працівників, розроблені та затверджені правила техніки безпеки під час організації навчально-виховного процесу в кабінетах фізики, хімії, біології, майстерні, спортивній залі. Своєчасно проводилися вступні інструктажі та інструктажі на робочому місці співробітників закладу, учнів. Проведена атестація робочих місць щодо відповідності вимог техніки безпеки, забезпечувалося дотримання санітарно-гігієнічного режиму.

Випадків травмування учнів та працівників школи не було.

Обдарована молодь

Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність практичного психолога школи та педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме: виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку.

З цією метою щорічно поповнюється інформаційно-аналітичний банк "Обдарована молодь" У 2017-2018 навчальному році він нараховує 15 учнів.

Психологом школи Мельник Н.Г. проводиться дослідження рівня готовності до навчання, рівня сформованості знань і вмінь. Проведені психолого-педагогічні дослідження рівня сформованості теоретичного мислення випускників школи І ступеня. Розроблена пам’ятка для вчителів і батьків, які працюють з обдарованими учнями.

З метою розвитку творчих здібностей учнів щороку проводиться розробка варіативної частини навчального плану. Певна частина годин використовується для проведення додаткових індивідуальних занять за кожним предметом навчального плану. У 2017-2018 навчальному році учителі школи проводили індивідуальні заняття, консультації, працювали спецкурси, курси за вибором, такі як: логіка, сходинки до інформатики, «Основи психологічних знань», «Історія рідного краю», «Уроки сталого розвитку».

Цікавими були предметні тижні біології (вчитель Лопуга Т.О.), української мови та літератури (вчитель Кушнір Т.Я.), англійської мови (вчителі Пацюкевич Т.Ф., Павлушенко Т.М.), початкових класів (вчителі Смик Л.В., Смик Л.Г., Галянт Н.Ф., Ражик Г.П.), зарубіжної літератури вчителі (Герасимчук Л.В., Кушнір М.М., Гапоненко М.М.).

У жовтні було проведено шкільний етап Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін, у якому взяли участь учні 6-11 класів. Проте через захворюваність вітряною віспою заклад не взяв участь у І етапі Всеукраїнських предметних олімпіад. Протягом 2017-2018 н.р. відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси- фахової майстерності учні школи брали участь у наступних заходах:

4 5 10 11 Прізвище призерів Прізвище вчителя
Конкурс з української мови ім.П.Яцика ІІІ Павлушенко Анастасія, 5 кл. Таргонський І.І.
Конкурс «Лірика природи» в номінації «Естрадний вокал» Переможець Помін Ліда, 10 кл. Кушнір М.М.
Участь в МАН І Ус Софія, 10 кл. Примак О.М.
Трудова акція «Кролик» І Ус Софія, 10 кл. Примак О.М.
Обласна спартакіада допризовної молоді (підтягування) І Ковалевич Давид, 10 кл. Кирильчук П.К.
Олімпіада «Юне обдарування» ІІ укр.мова Давидюк Євгенія, 4 кл. Ражик Г.П.

Уся діяльність педагогів була спрямована на впровадження різноманітних прийомів, методів навчальної та виховної діяльності на всіх ступенях навчання та виховання, які сприяють формуванню життєвої компетентності учнів.

Розв’язання проблем та завдань, затверджених педагогічним колективом на 2017-2018 н.р., дозволило досягти певних результатів у навчально-виховній роботі та позакласній виховній діяльності.

Заступникам директора школи з навчально-виховної роботи Гапоненко М.М. та виховної роботи Павлушенко О.В. слід покращити організацію роботи з обдарованими дітьми, посилити контроль за позакласною роботою вчителів та особисту відповідальність за її стан.

Члени шкільних гуртків та секцій брали участь у районних та обласних конкурсах.

Здійснюючи аналіз внеску вчителів щодо кількості переможців у предметних олімпіадах та конкурсах, слід відзначити роботу вчителів Кирильчука П.К., Таргонського І.І., Кушнір М.М., Примак О.М., Ражик Г.П.

Незважаючи на певні позитивні результати реалізації програми "Обдарована молодь", існує чимало питань, які потребують вирішення на всіх рівнях. Тому необхідно спланувати певні заходи щодо реалізації цієї програми, щоб максимально досягти взаємодії для вирішення цього питання між закладом освіти та громадськими організаціями.

Підсумки методичної роботи з педагогічними працівниками закладу

Методична робота з педагогічними працівниками була спрямована на виконання Законів України "Про загальну середню освіту", "Про освіту", "Про мови", "Про позашкільну освіту", на підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає систематичну колективну та індивідуальну діяльність, яка спрямована на впровадження в практику досягнень науки і професійної майстерності, інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду.

Зміст методичної роботи в школі та її організація відображені в розділі річного плану "Науково-методична робота із педагогічними кадрами".

Робота над єдиною методичною проблемою впродовж 4 років повинна піднімати на більш високий рівень теоретичну підготовку кожного вчителя, надавати чіткості, цілеспрямованості практичним заходам з різними категоріями вчителів, активізувати форми методичної роботи.

На засіданнях чотирьох методичних об’єднань школи (учителів суспільно-гуманітарного і природничо-математичного напрямків, початкових класів, класних керівників) вивчався:

· зміст програм, їх методичний супровід;

· розроблено методичні рекомендації, конспекти першого тематичного уроку;

· опрацьовано наукову та методичну літературу з питань упровадження профілізації старших класах у поєднанні з особистісно орієнтованим навчанням;

· заслухано інформацію про здійснення самоосвіти.

Для стимулювання творчого професійного росту вчителів у школі організовано ряд конкурсів, в яких вчителі беруть участь. З метою обміну досвідом роботи та підвищення педагогічної майстерності в кожному методичному об’єднанні протягом року було організовано взаємовідвідування уроків та предметні тижні. Але необхідно зазначити, що методичний рівень цих уроків у більшості випадків був середнім та достатнім. Велика кількість уроків мала традиційну форму організації навчання.

Адміністрацією школи на кінець навчального року було проведено моніторинг якості праці вчителів та самооцінки вчителем власної навчально-виховної діяльності.

Самооцінка вчителем власної навчально-виховної діяльності

№з/п Назва діяльності Здійснюється
Відмінно Задовільно Потребує допомоги
1 Реалізація особистісно зорієнтованого навчання як основи нових педагогічних систем навчання 7 19 8
2 Диференційований і індивідуальний підхід до учнів 7 27
3 Узагальнення і систематизація навчальних компетенцій учнів 12 17 5
4 Формування і розвиток навиків пізнавальної діяльності учнів, навичок самостійного оволодіння знаннями 5 21 8
5 Знання типів структури уроків 18 14 2
6 Комплексне планування мети і завдань уроків, відповідно до сучасних вимог 5 21 8
7 Актуалізація опорних знань 18 16
8 Мотивація навчальної діяльності 12 22
9 Організація колективних форм навчальної діяльності 18 16
10 Використання методів самоаналізу взаємоконтролю 10 19 5
11 Використання наочності, ІКТ,ТЗН 6 23 5
12 Використання методів розвиваючого навчання 15 19
13 Врахування вікових та психологічних особливостей учнів 10 17 7
14 Виховні компоненти уроку 19 15
15 Позакласна робота з предмета 24 8 2

Даний моніторинг дає можливість у правильному напрямку розробити річний план роботи школи та бачити проблеми, які стосуються кожного вчителя.

Результати навчального року

У 2017-2018 навчальному році навчально-виховний процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях.

Систематично здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів школи з метою запровадження профільного навчання.

Загальний рейтинг школи за навчальний рік

У травні 2018 року відповідно до річного плану роботи були проведені адміністративні зрізи з основ наук на кінець 2017/2018 н.р., вивчено результати рівня навчальних досягнень. Підсумки моніторингу знань такі:

Українська мова

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч . досягнень за рік % успіш 100% % якості 54% Рівень навч.досягнень за к/р. % успішн 100% % якості 58%
в д с п в д с п
2 Смик Л.Г. 26 26 3 16 7 - 100 72 5 14 7 - 100 73
3 Смик Л.В. 17 17 1 8 8 - 100 53 6 4 8 - 100 53
4 Ражик Г.П. 18 18 4 10 4 - 100 78 4 10 4 - 100 78
5 Таргонський І.І. 24 22 3 4 17 100 28 3 5 16 - 100 37
6 Кушнір А.В. 25 24 7 10 8 - 100 68 8 9 7 - 100 67
7-А Мерзляк Т.І. 16 16 3 4 9 - 100 44 3 5 8 - 100 50
7-Б Мерзляк Т.І. 15 13 4 2 9 - 100 40 2 6 5 - 100 61
8 Кушнір Т.Я. 24 22 3 12 9 - 100 64 2 12 8 - 100 54
9 Кушнір Т.Я. 24 24 8 9 7 - 100 70 10 5 7 - 100 68
10 Кушнір Т.Я. 20 19 1 19 11 - 100 50 1 10 8 - 100 58
11 Мерзляк Т.І. 18 14 - 5 3 - 100 28 - 6 8 - 100 42

Українська мова (філія)

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш % якості Рівень навч.досягнень за к/р,% % успішн % якості
в д с п в д с п
2 Лесковець Г. І. 9 9 2 5 2 - 100 78 2 4 3 - 100 67
3 Ковалевич В.В. 11 11 - 9 2 - 100 80 3 7 1 - 100 90
4 Налапко С.В. 7 7 2 4 1 - 100 85 2 3 2 - 100 71

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості – 64%, з контрольних робіт 100 % і 62% , в порівнянні з минулим роком показник зріс. Найвищі показники якості спостерігаються в 4 та 9 класах, найнижчий в 5 та 11 класах. В порівнянні з минулим роком показник якості знань зріс.

Літературне читання

Клас Вчитель К-сть учнів Рівень навч.досягнень за рік % успіш % якості
в д с п
2 Смик Л.Г. 17 7 4 8 - 100 47
3 Ражик Г.П. 18 4 14 - - 100 83
4 Галянт Н.Ф. 18 4 10 4 - 100 77

Літературне читання (філія)

Клас Вчитель К-сть учнів Рівень навч. досягнень за рік % успіш % якості
в д с п
2 Лесковець Г. І. 9 2 5 2 - 100 78
3 Ковалевич В.В. 11 3 7 1 - 100 90
4 Налапко С.П. 7 4 3 - - 100 100

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості – 79 %. Найвищі показники якості спостерігаються в 3 класі та в 4 класі Мушнянської філії.

Українська література

Клас Вчитель К-сть учнів Рівень навч.досягнень за рік % успіш 100% % якості 52%
в д с п
5 Таргонський І.І. 24 3 14 17 - 100 28
6 Кушнір А.В. 25 12 9 9 - 100 84
7-А Мерзляк Т.І. 16 3 5 8 - 100 50
7-Б Мерздяк Т.І. 15 4 5 6 - 100 60
8 Кушнір Т.Я. 24 3 9 12 - 100 50
9 Кушнір Т.Я. 24 9 7 7 - 100 69
10 Кушнір Т.Я. 17 4 4 9 - 100 47
11 Мерзляк Т.І. 18 - 5 3 - 100 27

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості – 52%. Найвищі показники якості спостерігаються в 6,9 класах, найнижчий в 11 класі.

Зарубіжна література

Клас Вчитель К-сть учнів Рівень навч.досягнень за рік % успіш. 100% % якості 56%
в д с п
5 Гапоненко М.М. 24 6 7 13 - 100 50
6 Гапоненко 25 4 4 7 - 100 50
7-А Герасимчук Л.В. 16 4 5 6 - 100 60
7-Б Герасимчук Л.В. 15 5 12 7 - 100 71
8 Гапоненко М.М. 24 4 14 6 - 100 70
9 Гапоненко М.М. 23 6 9 8 - 100 65
10 Гапоненко М.М. 20 1 5 14 - 100 30
11 Кушнір М.М. 17 5 4 8 - 100 53

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості – 56 %. Найвищі показники якості спостерігаються в 7-Б, 8 класах, найнижчий в 10 класі. В порівнянні з минулим роком показник якості знань змінився.

Геометрія

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш 82% % якості 38% Рівень навч.досягнень за к/р. % успішн 95% % якості 42%
в д с п в д с п
7 - А Никитюк Н.М. 16 16 3 3 10 - 100 38 3 3 10 - 100 38
7 - Б Никитюк Н.М. 15 15 4 2 8 1 93 40 4 3 8 - 100 47
8 Никитюк Н.М. 24 24 3 8 3 - 100 46 4 7 13 - 100 46
9 Павлушенко С.М. 23 23 7 9 7 - 100 70 7 9 5 2 81 69
10 Павлушенко С.М. 20 20 1 3 15 1 100 33 1 2 13 4 80 15
11 Никилюк Н.М. 17 17 - 6 10 1 94 35 - 6 10 1 94 35

Загальний показник навченості за рік становить 95%, відсоток якості – 42%. Найвищий показники якості спостерігаються в 9 класі, найнижчі в 10 класі.

Фізика

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш 99% % яко-сті 44% Рівень навч.досягнень за к/р, % % успішн 97% % якості 51%
в д с п в д с п
7 – А Никитюк В.О. 16 16 2 5 9 - 100 44 2 5 9 - 100 44
7 - Б Никитюк В.О. 15 15 4 2 9 - 100 40 4 3 8 - 100 47
8 Никитюк В.О. 24 24 2 12 10 - 100 58 2 12 10 - 100 58
9 Никитюк В.О. 23 23 6 10 17 - 100 70 6 10 7 - 100 70
10 Никитюк В.О. 20 20 1 2 16 1 95 15 1 2 16 1 95 47
11 Никитюк В.О. 17 17 - 6 11 - 100 35 - 7 9 1 94 41

Загальний показник навченості за рік становить 99%, відсоток якості – 44%, з контрольних робіт – 97% і 51 %. Найвищі показники якості спостерігаються 9 класі, найнижчий в 10 класі. В порівнянні з минулим роком показник якості фактично не змінився і є стабільним.

Хімія

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш 97% % яко-сті 42% Рівень навч. досягнень за к/р. % успішн 100% % якості 47%
в д с п в д с п
7 –А Вінцковська О.В. 16 16 3 5 8 - 100 50 3 4 9 - 100 44
7 - Б ВІнцковська О.В. 15 13 4 3 8 - 100 47 4 3 6 - 100 54
8 Вінцковська О.В. 24 20 5 9 10 - 100 58 6 6 8 - 100 50
9 Вінцковська О.В. 23 20 6 10 7 - 100 41 8 6 6 - 100 70
10 Вінцковська О.В. 20 17 1 3 15 1 80 20 - 3 14 - 100 18
11 Вінцковська О.В. 17 13 - 5 12 - 100 36 - 5 8 - 100 8

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості – 47%. З контрольних робіт –97% та 42%. Найвищий показник якості спостерігається у 8 класі, найнижчий в 10 класі В порівнянні з минулим роком показник якості знань зріс.

Англійська мова

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш % якості 49% Рівень навч.досягнень за к/р. % успішн 99% % якості 50%
в д с п в д с п
2 Кушнір М.М 26 26 5 14 7 - 100 73 5 16 5 - 100 81
3 Павлушенко Т.М. 17 15 3 4 8 - 100 47 3 4 8 - 100 47
4 Пацюкевич Т.Ф. 18 18 1 7 10 - 100 44 1 7 10 - 100 44
5 Пацюкевич Т.Ф. 24 24 3 5 16 - 100 33 4 6 14 - 100 42
6 Павлушенко Т.М. 25 23 5 10 10 - 100 60 3 8 12 - 100 48
7-А Павлушенко Т.М. 16 12 3 4 9 - 100 44 2 2 8 - 100 32
7-Б Павлушенко Т.М. 15 14 4 3 8 - 100 47 4 2 8 1 95 43
8 Павлушенко Т.М. 24 21 4 9 11 - 100 54 3 9 9 - 100 57
9 Пацюкевич Т.Ф. 23 22 5 11 7 - 100 69 3 13 6 - 100 72
10 Пацюкевич Т.Ф. 20 17 1 4 14 1 95 25 1 7 9 - 100 47
11 Пацюкевич Т.Ф. 17 12 1 6 9 1 4 41 3 2 7 - 100 41

Англійська мова (філія)

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш % якості Рівень навч.досягнень за к/р,% % успішн % якості
в д с п в д с п
2 Климовець В.В. 9 8 2 3 4 - 100 56 3 2 3 - 100 62
3 Климовець В.В. 11 11 - 8 2 1 90 72 - 8 2 1 90 72
4 Климовець В.В. 7 7 2 3 2 - 100 71 2 3 2 - 100 71

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості – 53%, з контрольних робіт – 100% та 54%. Найвищі показники якості спостерігаються в 2,9 та 3 класі Мушнянської філії, найнижчий в 7-Б класі.

Математика, алгебра

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш % якості Рівень навч. досягнень за к/р. % успішн % якості
в д с п в д с п
2 Смик Л.Г 26 26 5 11 10 - 100 62 5 11 10 - 100 62
3 Смик Л.В. 17 15 2 9 6 - 100 65 2 6 7 - 100 53
4 Ражик Г.П. 18 18 4 6 8 - 100 55 5 6 7 - 100 61
5 Павлушенко С.М. 24 24 4 10 7 2 92 58 1 7 11 5 79 33
6 Павлушенко С.М. 25 25 5 13 7 - 100 72 5 11 7 2 92 64
7-А Никитюк Н.М. 16 16 3 4 9 - 100 44 3 4 9 - 100 44
7-Б Никитюк Н.М. 15 15 4 2 9 - 100 40 3 4 8 - 100 47
8 Павлушенко С.М. 24 24 3 8 13 - 100 46 4 8 12 - 100 50
9 Павлушенко С.М. 23 23 7 9 7 - 100 70 7 9 6 1 96 69
10 Никитюк В.О. 20 20 1 3 15 1 95 20 1 2 17 - 100 15
11 Павлушенко С.М. 17 17 - 5 10 2 88 29 - 5 9 3 82 29

Математика (філія)

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш % якості Рівень навч.досягнень за к/р,% % успішн % якості
в д с п в д с п
2 Лесковець Г. І. 9 9 2 5 2 - 100 78 2 4 1 2 78 67
3 Ковалевич В.В. 11 11 - 9 1 1 90 80 - 9 2 - 100 80
4 Налапко С.П. 7 7 2 3 2 - 100 71 2 3 2 - 100 71

Загальний показник навченості за рік 98%, відсоток якості - 56%, з контрольних робіт – 95% та 53%. Найвищі показники якості спостерігаються в 3, 4 класах Мушнянської філії, найнижчий в 10 класі. В порівнянні з минулим роком показник якості знань зменшився.

Природознавство, біологія

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш 100% % яко-сті 55% Рівень навч.досягнень за к/р, % % успішн 100% % якості 51%
в д с п в д с п
5 Примак О.М. 24 17 4 10 10 - 100 59 4 6 11 - 100 59
6 Лопуга Т.О. 25 23 5 11 9 - 100 50 6 7 10 - 100 53
7 - А Примак О.М. 16 14 4 4 8 - 100 60 3 4 7 - 100 50
7 - Б Примак О.М. 15 15 4 5 6 - 100 67 4 5 6 - 100 60
8 Примак О.М. 24 22 5 8 11 - 100 71 3 10 9 - 100 59
9 Примак О.М. 23 20 5 11 7 - 100 30 6 7 13 - 100 13
10 Павлушенко О.В. 20 15 1 5 14 - 100 35 - 2 7 - 100 46
11 Павлушенко О.В. 17 13 - 6 11 - 100 68 - 6 7 - 100 65

Загальний показник навченості за рік становить100%, відсоток якості -55% , з контрольних робіт – 51% . Найвищі показники якості спостерігаються в 7, 8 та 11 класах, найнижчий в 10 класі. В порівнянні з минулим роком показник якості знань не змінився і є стабільним.

Географія

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш % яко-сті Рівень навч.досягнень за к/р, % % успішн % якості
в д с п в д с п
6 Павлушенко О.В. 25 23 4 11 10 - 100 60 4 14 5 - 100 77
7-А Павлушенко О.В. 16 16 4 4 8 - 100 50 4 6 6 - 100 78
7-Б Павлушенко О.В. 15 15 3 5 7 - 100 53 7 4 7 - 100 53
8 Павлушенко О.В. 24 23 6 11 7 - 100 71 3 13 7 - 100 70
9 Павлушенко О.В. 23 23 5 9 9 - 100 61 7 9 7 - 100 70
10 Павлушенко О.В. 20 20 1 6 13 - 100 35 1 3 8 - 100 33

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості - 55% з контрольних робіт - 100% та 63.5 %. Найвищі показники якості спостерігаються в 8 класі, найнижчий в 10 та 7-А класах. В порівнянні з минулим роком показник якості знань по контрольних роботах зріс.

Економіка

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш % яко-сті Рівень навч.досягнень за к/р, % % успішн % якості
в д с п в д с п
11 Павлушенко О.В. 17 17 1 8 8 - 100 53 2 8 7 - 100 59

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості –53%, з контрольних робіт -100% та 59%. В порівнянні з минулим роком показник якості знань по контрольних роботах знизився.

Астрономія

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш % яко-сті Рівень навч.досягнень за к/р, % % успішн % якості
в д с п в д с п
11 Никитюк В.О. 17 17 3 7 7 - 100 59 2 7 8 - 100 53

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості – 59%, з контрольних робіт -100% та 53%.

Екологія

Клас Вчитель К-сть учнів Писали роботу Рівень навч. досягнень за рік % успіш % яко-сті Рівень навч.досягнень за к/р, % % успішн % якості
в д с п в д с п
11 Павлушенко О.В. 17 13 2 7 8 - 100 53 2 8 3 - 100 78

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості – 53%, з контрольних робіт -100% та 78%.

Інформатика

Клас Вчитель К-сть учнів Рівень навч. досягнень за рік % успіш 100 % якості 91%
в д с п
5 Кайданович І.В. 24 6 12 6 - 100 87.5
6 Кайданович І.В. 25 6 15 4 - 100 75
7 - А Кушнір М.М. 16 8 8 - - 100 92
7 - Б Кушнір М.М. 15 15 9 1 - 100 93
8 Никитюк Н.М. 24 9 14 1 100 96
9 Климовець 23 7 15 1 - 100 95.5
10 Кушнір М.М. 20 13 7 - - 100 100
11 Кушнір М.М. 17 6 9 2 - 100 88

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості - 91%. Найвищі показники якості спостерігаються в 8 та 10 класах, найнижчий в 6 класі.

Захист Вітчизни (юнаки)

Клас Вчитель К-сть учнів Рівень навч.досягнень за рік % успіш 100% % якості 100%
в д с п
10 Кирильчук П.К. 15 4 11 - - 100 100
11 Кирильчук П.К. 10 5 5 - - 100 100

Загальний показник навченості за рік становить100%, відсоток якості - 100%.

Захист Вітчизни (дівчат )

Клас Вчитель К-сть учнів Рівень навч.досягнень за рік % успіш 100% % якості 100%
в д с п
10 Никитюк В.О. 5 3 2 - - 100 100
11 Никитюк В.О. 7 2 5 - - 100 100

Загальний показник навченості за рік становить100%, відсоток якості - 100%.

Художня культура, мистецтво

Клас Вчитель К-сть учнів Рівень навч.досягнень за рік % успіш 100% % якості 57%
в д с п
8 Герасимчук Л.В. 24 7 8 9 - 100 63
9 Герасимчук Л.В. 23 14 3 6 - 100 74
10 Герасимчук Л.В. 20 1 6 13 - 100 35
11 Герасимчук Л.В. 22 3 5 9 - 100 55

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості – 57%. Найвищий показник якості спостерігається в 9 класі, найнижчий в 10 класі. В порівнянні з минулим роком показник якості знань збільшився.

Трудове навчання

Клас Вчитель К-сть учнів Рівень навч. досягнень за рік % успіш 100% % якості 100%
в д с п
5 Вінцковська О.В. 24 12 12 - - 100 100
6 Павлушенко Т.М., Пацюкевич Т.Ф. 25 25 - - - 100 100
7-А Вінцковська О.В. 16 10 6 - - 100 100
7-Б Вінцковська О.В. 15 8 7 - - 100 100
8 Вінцковська О.В. 24 12 12 - - 100 100
9 Вінцковська О.В. 23 15 8 - - 100 100
10 Вінцковська О.В. 20 7 13 - - 100 100
11 Вінцковська О.В. 17 7 10 - - 100 100

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості – 100% В порівнянні з минулим роком показник якості знань зріс.

Основи здоров’я

Клас Вчитель К-сть учнів Рівень навч. досягнень за рік % успіш % якості
в д с п
5 Лопуга Т О 24 5 15 4 - 100 79
6 Лопуга Т О 25 10 12 3 - 100 78
7-А Лопуга Т О 16 5 5 6 - 100 62
7 - Б Лопуга Т О 15 4 8 3 - 100 80
8 Лопуга Т О 24 9 9 6 - 100 75
9 Лопуга Т О 23 13 3 7 - 100 70

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості – 79%. Найвищі показники якості спостерігаються в 5 та 7-Б класах, найнижчий в 7 - А класі.

Образотворче мистецтво

Клас Вчитель К-сть учнів Рівень навч. досягнень за рік % успіш % якості
в д с п
5 Кушнір А.В. 24 24 - - - 100 100
6 Кушнір А.В. 25 25 - - - 100 100
7-А Кушнір А.В. 16 16 - - - 100 100
7-Б Кушнір А.В. 15 13 2 - - 100 100

Загальний показник навченості за рік становить100%, відсоток якості - 100%.

Фізична культура

Клас Вчитель К-сть учнів Рівень навч. досягнень за рік % успіш % якості
в д с п
5 Трохимчук Ю.П. 17 6 11 - - 100 100
6 Кирильчук П.К. 20 12 8 - - 100 100
7-А Кирильчук П.К. 9 6 3 - - 100 100
7-Б Кирильчук П.К. 11 7 4 - - 100 100
8 Трохимчук Ю.П. 18 8 10 - - 100 100
9 Кирильчук П.К. 16 10 6 - - 100 100
10 Кирильчук П.К. 14 2 11 1 - 100 93
11 Кирильчук П.К. 11 4 7 - - 100 100

Загальний показник навченості за рік становить 100%, відсоток якості – 100%.

Підсумки державної підсумкової атестації учнів 4 класу

№з/п Навчальний предмет Загальна к-ть учнів 4 класу К-ть учнів, які складали атестацію Рівень навчальних досягнень Якість знань 80%
П С Д В
1 Українська мова 18 18 - 2 14 2 89
2 Математика 18 18 - 5 9 4 72

Підсумки державної підсумкової атестації учнів 4 класу

філії Біловізької ЗОШ І-ІІІ ст. с.Мушні

№ з/п Навчальний предмет Загальна к-сть учнів 4 класу К-сть учнів, які складали атестацію Рівень навчальних досягнень Якість знань
в д с п
1 Українська мова 7 7 2 4 1 - 85
2 Математика 7 7 2 3 2 - 71

Показники державної підсумкової атестації учнів 9- го класу

№з/п Навчальний предмет Загальна к-ть учнів 9 класу К-ть учнів, які складали атестацію К-ть учнів, які звільнені від ДПА Рівень навчальних досягнень Якість знань
П С Д В
1 Українська мова 23 23 - - 6 8 9 74
2 Біологія 23 23 - - 7 9 7 69
3 Математика 23 23 - - 7 8 8 70

Показники державної підсумкової атестації учнів 11 класу

№з/п Навчальний предмет Загальна к-ть учнів 11-х класів К-ть учнів, які склада-ли атеста-цію К-ть учнів які зві-льне-ні від ДПА Рівень навчальних досягнень Якість знань
П С Д В
1 Українська мова (ЗНО) 17 17 - 10 5 2 - 12
2 Історія України (ЗНО) 17 17 - 1 12 4 - 23
3 Біологія (ЗНО) 17 12 5 2 10 - - -
4 Географія (ЗНО) 17 5 12 1 3 1 - 20

Якість знань за підсумками року нища за ДПА. Достатньо велика різниця в оцінюванні ДПА та ЗНО з усіх предметів.

Діяльність психологічної служби

У 2017-2018 навчальному році психологічною службою школи план роботи в повному обсязі виконано. Проведена відповідна діагностична робота щодо готовності дитини до школи. В діагностиці брали участь 19 учнів; з них високий рівень мають 58% учнів; середній рівень – 41%; низький рівень – 1%. Аналізуючи результати діагностики, виявлено, що в дітей з низьким рівнем готовності недостатньо розвинена тонка моторика руки. Були запропоновані вправи на розвиток тонкої моторики, надані рекомендації батькам та вчителям.

Проведено аналіз готовності учнів до навчання за попередні роки.

Психологічні дослідження

Результати досліджень готовності учнів 1-го класу Біловізької ЗОШ І-ІІІ ст.

до навчання в школі

Рівень адаптації 2013-2014 2014-2015 2015-2016 2016-2017 2017-2018
Кількість учнів % адаптованості Кількість учнів % адаптованості Кількість учнів % адаптова-ності Кількість учнів % адаптова-ності Кіль-кість учнів % адаптованості
24 18 17 27 19
Високий 7 29 11 60 4 24 14 58 2 10
Середній 15 63 7 40 9 53 10 41 15 80
Низький 2 8 - - 4 23 3 1 2 10

Програма підготовки зорієнтована на формування необхідних якостей першокласника.

З метою попередження виникнення дезадаптації учнів проведено обстеження учнів 5 класу та виділена група ризику. Проведена робота з учнями групи ризику. Рівень учнів з ознаками дезадаптації наприкінці навчального року помітно знизився.

За результатами діагностики виділено групи для подальшої розвивальної роботи. Наприкінці року було отримано позитивну динаміку.

Результати досліджень готовності учнів 5-го класу Біловізької ЗОШ І-ІІІ ст. до навчання в школі

Рівень адаптації 2014-2015 2015-2016 2016-2017 2017-2018
Кількість учнів % адаптованості Кількість учнів % адаптованості Кількість учнів % адаптованості Кількість учнів % адаптованості
24 31 26 24
Високий 9 38 19 61 17 65 10 42
Середній 13 54 12 39 9 35 9 35
Низький 2 8 - - 5 23

Порівнюючи результати дослідження адаптації п’ятикласників 2017-2018 н.р., можна сказати про більш швидке пристосування учнів до нових умов навчання. Так показники загальної адаптованості п’ятикласників цього року збільшилася на 54%. Таке поліпшення ситуації не випадкове. Взаємодія і наступність початкової і середньої школи в підтримці та підвищеній увазі до учнів, систематичне висвітлення даної проблеми на педрадах, нарадах, психологічний семінар-практикум для вчителів, які викладають у 5-ому класі, щодо гуманізації взаємин з учнями, робота класних керівників, виступи психолога на батьківських зборах – усе це є ефективною системою робот щодо профілактики дезадаптації п’ятикласників.

Фінансово-господарська діяльність

З метою покращення умов функціонування закладу 2017-2018 н.р. проводилася цілеспрямована робота щодо залучення позабюджетних коштів.

Навчальний заклад приймає благодійну допомогу батьків учнів школи у вигляді матеріальних цінностей, будівельних матеріалів, а також виконання батьками ремонтних робіт, спонсорську допомогу:

- зроблено поріг біля евакуаційних дверей;

- зроблено бетонний пандус біля головного входу;

- обкладено плиткою поріг біля головного входу;

- придбано 5 телевізорів (кабінети №1,3,5,12,13);

- замінено тюль у кабінетах №6,13;

- придбано 4 навчальних дошки (кабінети №1,3,8,13);

- замінено карнизи в кабінеті №13;

- придбано один Wi-Fi роутер TpP-Link (560);

- закуплено комплект стендів «В світі математики» у кабінет №8 (1800);

- закуплено комплект стендів у кабінет №10 (2500);

- закуплено комплект стендів «Атмосфера. Літосфера. Гідросфера» у кабінет №2 (1650);

- замовлено 4 кулери для води об’ємом 13 л. (2300).

Проблеми, які потрібно терміново вирішувати:

- необхідні наочні, демонстраційні, ілюстративні посібники для виконання вимог нових програм з усіх предметів;

- оновити меблі майже в кожному кабінеті;

- оновити огорожу за територією школи;

- оновити площадку перед школою для проведення загальношкільної лінійки.

Завдання на 2018-2019 навчальний рік

З метою реалізації Положень Конституції України, законодавчих актів України в галузі освіти, створення умов для забезпечення доступу громадян, удосконалення культурних і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві у галузі освіти визначені такі напрями і завдання діяльності школи в 2018-2019 навчальному році:

· забезпечити перехід на новий стандарт навчання учнів 10 класу;

· створити належні умови для адаптації до навчання в основній школі учням 5 класу;

· працювати над укомплектуванням уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя й учня, над інформатизацією навчально-виховного процесу;

· упроваджувати допрофільну підготовку та профільне навчання в основній та старшій школі, де передбачати психолого-педагогічне діагностування школярів, діагностику рівня навчальних досягнень учнів основної школи;

· продовжувати вивчати та застосовувати елементи інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання;

· забезпечити якісну підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання та підсумкових оцінювань випускників школи;

· забезпечити подальший розвиток учнівського самоврядування, широкого залучення його до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, розвитку громадянської активності, організації здорового способу життя;

· разом з органами внутрішніх справ, службою у справах неповнолітніх, місцевими радами, громадськістю здійснювати профілактичну роботу з неповнолітніми, схильними до бродяжництва та скоєння злочинів;

· здійснювати роботу щодо поліпшення умов виховання, навчання, матеріального забезпечення та захисту прав дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування.

У 2018-2019 навчальному році Біловізька ЗОШ І-ІІІ ст. працюватиме над проблемами:

Ø Науково-методична проблема – "Удосконалення форм і методів навчання і виховання на засадах здоров’язберігаючих технологій, які спрямовані на розвиток життєвих компетенцій у сучасному світі" (ІІ етап – практичне дослідження проблеми).

Ø Виховна проблема – "Створення умов для формування соціальної компетентності та самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учня ".

Метою і головними завданнями діяльності школи з даної проблеми є:

- формування в учнів стійких переконань щодо необхідності свідомого ставлення до власного здоров'я та його збереження, що передбачає в першу чергу оволодіння системними знаннями про здоров’я, формування умінь та навичок формування й зміцнення власного здоров’я;

- забезпечення санітарно-гігієнічних вимог до організації навчального процесу, психолого-медико-соціального супроводу учнів на кожному етапі розвитку;

- проведення постійної діагностики стану здоров’я та заходів щодо формування здорового способу життя школярів;

- впровадження методик і технологій здоров’язберігаючого, здоров’яформуючого, здоров’язміцнюючого змісту.

- підвищення ефективності використання всіх предметів навчального плану для формування компетентного ставлення до власного здоров'я учнів;

- залучення всіх учасників навчально-виховного процесу до спільної роботи щодо формування в учнів здорового способу життя.

Моніторинг навчальних досягнень учнів 1-4 класів, який здійснює адміністрація школи, показав, що з метою підвищення рівня якості навченості учнів початкових класів необхідно доцільно планувати методичну роботу щодо попередження помилок, вести індивідуальний контроль за рівнем знань учнів, формувати в учнів усвідомлення ефективності власної навчально-пізнавальної діяльності? Для учнів 5-11-х класів необхідно звернути увагу на доцільність його ведення, надання вчителю можливості в плануванні матеріалу для повторення тих тем, які виявилися складними для них, планування колекційної роботи.

Календарно-тематичне планування вчителів проаналізоване і затверджене адміністрацією школи.

Робота школи відповідає вимогам Закону України "Про мови": уся документація закладу, наради, педради, засідання ведуться українською мовою.

Оцінювання навчальних досягнень здійснюється згідно з Критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, затвердженими МОН України.

Аналіз роботи вчителів з тематичної атестації учнів свідчить, що більшість з них дотримується норм оцінювання навчальних досягнень учнів, методичних рекомендацій щодо цього питання. Вчителі своєчасно роблять записи результатів тематичного оцінювання, проводять корекційну роботу, не порушують записи в журналах щодо оцінювання віршів, аудіювання, діалогів, тематичних контрольних робіт, практичних та лабораторних робіт.

Необхідно звернути увагу педагогічного колективу на форми, методи, прийоми роботи з учнями 5-го класу, для яких даний період у навчальній діяльності зумовлений певними психологічними та фізіологічними особливостями дитини, її переходом до середньої ланки навчання

Навчально-виховний процес забезпечено програмами, підручниками, педагогічними періодичними виданнями.

У школі створено систему обліку відвідування учнями занять. Інформація щоденно проходить від учителя-предметника й органів учнівського самоврядування до класного керівника, щотижня – від класного керівника до заступника директора школи. Ця інформація аналізується на оперативних нарадах при директору. При необхідності питання відвідування учнями школи розглядаються радою з профілактики правопорушень.

Аналіз роботи за рік свідчить про зниження кількості уроків, пропущених без поважних причин загалом по школі.

Системою виховної роботи школи передбачено залучення до виховного процесу батьківської громадськості.

Співпраця педагогічного колективу та батьків здійснюється через спілкування на батьківських зборах, спільне обговорення питань на засіданнях Ради школи, ради з профілактики правопорушень.

Якісний аналіз навчальних досягнень по класах та предметах показав, що учнівський потенціал вчителі використовують в повному обсязі.

Це свідчить про достатню взаємодію вчителя, класного керівника і батьків, недостатні знання вчителем психологічних особливостей дитини, наявність системи індивідуальної роботи, використання можливостей дванадцятибальної системи оцінювання. Результати державної підсумкової атестації у 9, 11 класах свідчать про якісну підготовчу роботу вчителів до проведення державного іспиту. Аналіз результатів ДПА в 9, 11 класах свідчать, що учні та вчителі провели велику роботу з повторення та систематизації матеріалу і це дало змогу досягти більш високих результатів.

Нагальне питання сьогодення - формувати такий корпус педагогічних працівників, які були б не тільки компетентними і професіонально підготовленими фахівцями, але й прибічниками впровадження інноваційних систем, оволодіння комп’ютерною технікою і новітніми інформаційними технологіями, готовими до постійного фахового вдосконалення і підвищення культурно-інтелектуального рівня. Важливе місце в роботі адміністрації школи займає система контролю за викладанням основ наук. Планується здійснення освітнього моніторингу, забезпечення системності, об’єктивності, результативності контролю за станом викладання, рівнем навчальних досягнень учнів.

Перспективний план-графік контролю за станом викладання навчальних предметів і рівнем навчальних досягнень учнів допомагає забезпечити дієвий контроль за цією ділянкою роботи школи, своєчасно робити аналіз досягнутих результатів, усувати виявлені недоліки, планувати контроль на новий навчальний рік. Головне завдання контролю вбачаємо у виявленні причин негативних результатів роботи і допомозі вчителеві, а також виявленні, узагальненні та поширенні перспективного досвіду роботи. Тому особлива увага приділяється тематичному відвідуванню, що дає можливість ґрунтовно ознайомитися з арсеналом методів і прийомів, які застосовує вчитель у процесі вивчення учнями певного навчального предмета.

Кiлькiсть переглядiв: 400

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.